Wyszukiwarka pld-lists po raz n-ty ...

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Nie, 16 Mar 2003, 15:13:35 CET

Dnia sob 15. marzec 2003 13:11, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Chyba Cię pogieło. To temat dla tego, który chce by to było zrobione.
OK, rozumiem. Znalazłem coś takiego na:
http://groups.google.com/googlegroups/help.html
<qoute>
#  How can I ask for a newsgroup to be added?

Send a message to groups-support w google.com that includes the name of the
newsgroup you would like to have added to the archive. Your request will be
reviewed, and if it's accepted, the newsgroup will be added within a few
days. Each request is evaluated to determine the value of the information the
newsgroup contains, but there are no guarantees that a given newsgroup will
be added. Please do not send more than one request to add a particular
newsgroup as this slows the evaluation process and does not affect the
ultimate outcome.
</quote>

Rozumiem też, że mam przyzwolenie na zrobienie tego, skoro wiem już jak. Mój
jedyny problem polega na skleceniu ładnego "umotywowania" w j. ang., co by to
mój request nie został olany (szczerze mówiąc wolałbym, żeby to zrobił ktoś,
kto jest związany z PLD Team [ no i ten mój angielski, który jest dobry, ale
tylko RO ;-) ] ).

Mam też pytania:
1. czy wszystkie grupy pld są dostępne przez news.wsisiz.edu.pl ?
2. czy warto wszystkie zgłaszać (IMHO nie) - czekam na sugestie.
Na razie dysponuję taką listą grup:
pld.devel.en 0000001069 0000001035 m
pld.devel.pl 0000033764 0000030983 m *
pld.users.en 0000000133 0000000134 m
pld.users.pl 0000018877 0000016258 m *
pld.cvs.commit 0000057763 0000051070 m
pld.installer 0000002369 0000002297 m
pld.betatesters 0000000001 0000000002 m
pld.www 0000000019 0000000020 m
pld.rc.scripts 0000000099 0000000100 m
pld.kernel 0000000524 0000000501 m
pld.discuss.pl 0000000448 0000000219 m
pld.bugs 0000000748 0000000628 m

W przypadku braku odzewu będę działał według własnych potrzeb (patrz *
[gwiazdki]) - proszę nie mieć potem pretensji - sprawę wyszukiwarki pld-lists
podnosiłem kilka razy na tym forum - bez konkretnych efektów.

Pzdr.
Witek

Tomasz "Witek" Wittner