nest Gnome2 - kilka pytań

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Nie, 16 Mar 2003, 20:54:17 CET

On Sun, Mar 16, 2003 at 08:28:15PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Jak many beda w UTF-8 to będzie OK.
I nie ma możliwości przełączenia tej przeglądarki na ISO-8859-2?
Nie mam zielonego pojęcia na temat manów. Dużo roboty będzie przy
przekodowaniu ich na UTF-8? Od czego ew. możnaby zacząć? Da się
to zrobić automatem? Jeżeli w pld ma być gnome2, to pewnie przydałoby
się to zrobić.

> A wpisami w schematach od gnome-pim się nie przejmuj (są błędne) bo
> to program dopiero pisany pod gnome2 i czeka go jeszcze sporo zmian.

Te wpisy nie dotyczą gnome-pim (te są poprawne). To galeon i
clock_applet, ale mniejsza z tym (wiem gdzie o tym poczytać).

radek
--
Radosław Kintzi
mailto:radek w eth0.prv.pl