PLD - kilka pytan

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Nie, 16 Mar 2003, 21:12:53 CET

Le Dimanche 16 Mars 2003 10:33, reddeath a écrit :

> .--------------------------------------------------.
>
>  |      lukraf: You've been on for  60 min.           |
>  |  You'll be logged off in 120 sec. so finish up.  |
>
> --------------------------------------------------'
>
> i po 120 s logout all. ;((( Co robic ?
>
> (...)

Nie masz zainstalowaniego autologa przypadkiem?

W opisie pakietu napisano:
"Autolog to program automatycznie wylogowujący użytkowników, którzy nie
korzystają przez określony czas z terminala. Plik konfiguracyjny
pozwala na określenie czasów oraz reguł postępowania dla różnych
użytkowników, grup, linii tty itp."

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl