polaczenie ssh i zwis na mc

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 16 Mar 2003, 21:56:10 CET

On Sun, 16 Mar 2003 21:50:28 +0100 (CET) Andrzej Szombierski
<qq w kuku.eu.org> wrote:

> martwe połączenie czy mc?

martwe polaczenie (sytuacja zaczela sie dziac od niedawna wczesniej nie
mialem na ten temat zadnych zgloszen), nadmienie ze przy polaczeniu ssh
za pomoca putty jest wszystko OK dlatego mnie to tak zdziwiło

Tak (ftp,www.zatorze.slupsk.pl) działa dobrze.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user