wieszajaca sie samba

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Nie, 16 Mar 2003, 23:20:40 CET

Cześć

     Mam zamontowane zasoby samby z serwera. I przy przeglądaniu
samba potrafi się totalnie zablokować. MC w takim momencie dostaje
"naruszenie ochrony pamięci. Wszelki dostęp innych aplikacji do
katalogu powoduje ich zablokowanie. Umount informuje mnie że "device
is busy". Po prostu totalny zwis. Kill'e nie pomagają. Przy reboot nie
może odmontować systemu plików więc zostaje twardy reset.

Ktoś miał coś podobnego lub wie o co może chodzić?

ps. 2.4.18-2, mount do 2.4.x

--
 KrzysiekS                          mailto:ks123 w interia.pl

Zrelaksuj sie... zagraj sobie! >>> http://link.interia.pl/f16e4