Perl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 17 Mar 2003, 00:48:22 CET

Maciej Świniarski <luzik w ds.pg.gda.pl> [16-03-2003 22:35]:
> A teraz dziwne zjawisko.
> Potrzebowalem:

> MIME::Parser
> Modem::Vgetty
> XML::Mini

> no i po instalowaniu na slepo znalazlem wszystkie
> ale po upgrade do nowego perl'a cosik mi nie idzie.
> MIME::Parser jest w MIME-tools a gdzie jest reszta?

Po prostu nie są spakowane; ZTCW nigdy nie były.  Zaraz wrzucę.

> Pozatym zauwazylem ze nawet gdy zainstaluje MIME-tools to nie jest on
> widoczny . podobnie jest jeszcze z np. perl-IO-stringy-2.108-6 - jest
> on potrzebny do zbudowania czegos tam a budowanie sie wywala na braku
> tej ono paczki choc ona jest, nawet przebudowana u mnie na nowym perlu.

Podaj wynik poleceń:

  rpm -q perl
  rpm -ql perl-IO-Stringy
  perl -MIO::Stringy -we ''

Zakładam, że "rpm -V perl" nic nie wyświetla.

> A moze zamiast wypisywac te wszystkie bzdury to grzecznie poczekac? ..
> bo zdaje sie ze perl znajduje sie teraz w zupelnej rozsypce.

Wręcz przeciwnie, moim zdaniem wygląda teraz mniej-więcej tak, jak
powinien.  Do zrobienia została kosmetyka (poprawienie oznaczonych przez
FIXME fragmentów z perl.spec (nic specjalnie ważnego; może poza kwestią
wersjonowania perl-DB_File, ale tego nie potrafię poprawić -- komentarz
w specu), przeniesienie kilku rzeczy z perl-base do perl-modules, dodanie
wszystkim zależnym od perla pakietom "Requires: perl-base = <wersja z
którą budowano pakiet>"... i chyba jeszcze coś równie drobnego, ale nie
pamiętam w tej chwili).

No i przydałoby się poprawienie RPM-a, ale da się używać bez tego.

Jeśli coś związanego z perlem nie działa (poza perl-Apache*, parigp
i zależnymi), to najprawdopodobniej o tym nie wiem.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]