Ile sie ceni administrator?

Tomasz Sobolewski sobol w gadka.pl
Pon, 17 Mar 2003, 11:01:20 CET

> Wroclaw (a do tej firmy mam bezproblemowy dojazd)

Po pierwsze ocen mozliwosci finansowe firmy
Dwa ocen mozliwosci pojmowania swiata czlowieka, ktory nijako zlecalby  Ci
ta prace.
Po trzecie musialbys ocenic ich zapotrzebowanie na takiego clzowieka jak
Ty..
(czyli jak bardzo potrzebuja admina).
Cztery wyszukaj na www ceny w firmach za uslugi za ktore bys odpowiadal.
Piec Troche fantazji i masz odpowiedz.
A pytanie sie o ceny admina to raczej bladzenie w temacie gdyz jeden moze
zarabiac
wspomniane 400zl inny 5000zl lub wiecej  a ich praca nie musi sie zbyt wiele
roznic.
I wcale nie jest to az tak zalezne od miejscowosci.. Oczywiscie w Warszawie
po prostu
jest wiecej takich miejsc pracy gdzie placone jest wiecej ale to wynika z
samego faktu
iz tu jest wiecej glownych biur duzych firm .. co nie oznacza ze w innych
miastach takich
firm nie ma...Dla przykladu pracujac na stala umowe o prace w calkiem dobrej
firmie ze sporym
kapitalem francuskim zarabiam tyle mniej niz kolega ze stargardu szcz.
Pracujacy jako admin
w calkowicie poslkiej firmie zorientowanej tylko na tamto miasto.
Wszystko zalezy od tego ile dana firma ma w budzenie na takie stanowisko
lub jak w tym przypadku ile jest w stanie wydac za nazwijmy to "pomoc".
A co do tematu ile sie ceni.. chyba tyle ile umie.. lub jest w stanie
zrobic..?

Pozdrawiam
SoBoL