Czy jestesmy bezpieczni?

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Wto, 18 Mar 2003, 14:45:51 CET

> co jak co, ale to moge Ci zagwaratnowac, ze to co
> tam sie znajduje nie
> znajdzie sie w ac
>
> --
> Rafal Cygnarowski
> rafi w pers.pl

To ja już się całkiem pogubiłem. Ra, nest, test... do tego
jeszcze różne coś_tam_packi i teraz jeszcze to...
Część kompilowana gcc2x część gcc3x.
Przydał by mi się jakiś co z czym można łączyć bezboleśnie,
a co z czym pod żadnym pozorem bo się gryzie...
Chciałbym mieć w miarę nowe pakiety, ale nie rozwalić sobie
działającego systemu.
A może ktoś mógłby mi udzielić wskazówek jak sobie zrobić
testową instalację żeby się móc przełączać.
Krystian