Czy jestesmy bezpieczni?

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 18 Mar 2003, 15:03:38 CET

On Tue, 18 Mar 2003, Krystian Tomczyk wrote:

[...]
> To ja już się całkiem pogubiłem. Ra, nest, test... do tego
> jeszcze różne coś_tam_packi i teraz jeszcze to...
> Część kompilowana gcc2x część gcc3x.
> Przydał by mi się jakiś co z czym można łączyć bezboleśnie,
> a co z czym pod żadnym pozorem bo się gryzie...
> Chciałbym mieć w miarę nowe pakiety, ale nie rozwalić sobie
> działającego systemu.
> A może ktoś mógłby mi udzielić wskazówek jak sobie zrobić
> testową instalację żeby się móc przełączać.

To ja powiem, ze swojej strony.

Kernele serii 2.4.20 i wiecej oficjalnie zaczynaja byc budowane przy
pomocy gcc3.
Powodow jest kilka.
Min. ten. ze coraz wiecej binarnych modolwo jest tym kompilowanych
(chocby hpt3xx)

I to jest budowane na RA z zainstalowanym gcc3+odpowiednie binutils jest
tu: ftp://ep09.kernel.pl/pub/People/cieciwa/Ra-2.4.20-4.i{3,6}86_gcc3/

w katalogach *_gcc2 jest to co powstaje przy procesie testowego budowania
kerneli na platformach SPARC, I686, PPC.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}