Dziwna sprawa

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 19 Mar 2003, 00:09:10 CET

18 marca 2003 (23:45:31) Frazir napisal:

F> Od nie dawna mam konto na lokalnym serwerze sieci kablowej, lecz oprócz
F> tego, że matoły z administracji boja się instalować cos takiego jak
F> obsługę php a nie wspomnę już o MySQL, i tu rodzi się moje pierwsze
F> pytanie czy mogę sam to zainstalować z poziomu usera
niewykonalne... zwlaszcza, ze z tego, co piszesz nie masz nawet
dostepu do shella.

F> oraz każda próba
F> załogowania się za shella kończy się komunikatem:

F> [frazir w mail frazir]$ ssh -l frazir ftp.dami.pl
F> Warning: Permanently added 'ftp.dami.pl,212.160.84.251' (RSA) to the
F> list of known hosts.
F> frazir w ftp.dami.pl's password:
F> Linux damijg.dami.pl 2.4.19 #1 SMP Mon Dec 30 15:21:30 CET 2002 i686
F> unknown
[cut]
F> Connection to ftp.dami.pl closed.

F> Po czym wychodzi. o co tu chodzi???
pewnie ustawili Ci w /etc/passwd jako domyslna powloke jakas
falszywke... ja np. ustawilem dla swoich userow /usr/bin/passwd jako
powloke, zeby sobie mogli zmienic haslo do poczty i nic poza tym :)

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org