Re: instalacja dźwięku - potrzebna pomoc

pifon pifon w poczta.onet.pl
Czw, 20 Mar 2003, 17:45:26 CET

----- Original Message -----
From: "Krystian Tomczyk" <krystian w tomczyk.civ.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Thursday, March 20, 2003 8:47 AM
Subject: RE: instalacja dźwięku - potrzebna pomoc

> Nic nie piszesz o instalowaniu kernel-sound-alsa w wersji do
> twojego jądra, ale pewnie aż tak naiwny nie jesteś żeby o
> tym zapomnieć.
> Krystian T.

Wiem tyle ile wyczytałem (przez tydzień). Szczerze mówiąc, niebardzo
rozumiem o czym piszesz, choć próbowałem coś poszukać na temat: instalowanie
kernel-sound-alsa. I choć widzę już sterowniki w info o karcie, to nadal nie
mam dźwięku. Może w tym co mi napisałeś kryje się rozwiązanie. :) Jeśli
wises jack mi pooch napes mi to najjaśniej jack modes - dopier zacząłem się
cozy ego system.
Pozdrawiam - Prizemen