zwiechy syslog-ng-1.4.17-1 ?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 20 Mar 2003, 21:20:11 CET

On Thu, Mar 20, 2003 at 17:01:57 +0100, Mateusz Korniak wrote:
> Nikt nie ma takich symptomów że od czasu do czasu (np raz na 2 miesiące )
> polecenia wymagania zalogowania czegoś zwisają ...
> /etc/rc.d/initd/syslog-ng restart je ożywia ...
Zwisow nie, ale wywrotki tak. Czasami przy duzej liczbie wpisow w
malej jednostce czasu syslog-ng poprostu sie wylacza. O taka sytuacje
w kolektorze logow nie trudno (wystarczy, ze dwa serwery beda sie
podnosily w tym samym czasie).
Inne cyrki z syslog-ng, to np. zaprzestanie logowania na /dev/tty* po
podniesieniu init.d/fbset i init.d/console, ale w tym przypadku pomaga
przeniesienie linkow rc?.d/S* dla tych uslug na poczatek (przed
rc?.d/S*syslog-ng). Ja mam tak:

[root w mei root]# \ls -1 /etc/rc.d/rc3.d/S*{fbset,console,syslog-ng}
/etc/rc.d/rc3.d/S01fbset
/etc/rc.d/rc3.d/S02console
/etc/rc.d/rc3.d/S30syslog-ng

i jak narazie dziala. Wczesniej po kazdym starcie musialem robic
restart: syslog-ng, fbset, syslog-ng.

> ( Jeszcze nie widziałem tego przy użyciu:
> syslog-ng-1.5.26-1 )
Jak narazie to chyba jest w niewielkim stopniu zalezne od wersji.
Chyba czas powrocic do starego sysloga...

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?