POLDEK -I

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Pią, 21 Mar 2003, 09:03:13 CET

> Witam!
>
> POLDEK u mnie nie dziala wyskakuje blad. No to
> normalne bo nie mam
> jeszcze sieci po Linuxem.
> Pytanie: jak obejsc poldka i cos takiego jak:
> nvidia;
> gpm;
> WindowMaker;
> zainstalowac naczej??
>
> Prosze o szczegolowa odpowiedz.
> Wiem ze narzekam i przepraszam za to ale nie mam
> jeszcze duzej wiedzy
> na temat Linuxa
> --
> Pozdrawiam
> [...]
Poldka nie warto obchodzić bo pilnuje zależności.
Musisz odpowiednio zmodyfikować plik /etc/poldek.conf żeby
jako źródło używał płyt instalacyjnych (niestety nie
pamiętam co trzeaba dopisać) potem możesz instalować
potrzebne pakiety.
Nvidii chyba nie ma na płytach instalacyjnych, ale można na
początek zainstalować XFree86-driver-nv (też działa tylko
nie ma akceleracji 3d)
Krystian