apache i samba

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 21 Mar 2003, 10:36:05 CET

On Thu, Mar 20, 2003 at 09:54:16AM +0100, Robert Święcki wrote:

> -U nobody

Hmm, wygląda na to, że miałem błąd w konfiguracji samby (literówka). Po
poprawieniu, owszem, zaskoczyła (nawet w tej formie, jaką napisałem).
Działa szybko, ale ... tylko raz. Gdy próbuję za drugim razem uruchomić
ten sam skrypt, efekt jest do wspomnianych wcześniej - nie otrzymuję
odpowiedzi, apache przyjmuje zapytanie, po czym milczy.

[... mały update po kilkunastu minutach różnorakich testów ]

Przejrzałem wyniki lsof apache'a i samby z trzech momentów:
- tuż po uruchomieniu httpd
- po pierwszym uruchomieniu danego skryptu
- po próbie uruchomienia skryptu po raz drugi
diff nie wskazywał żadnych anomalii.

Zacząłem więc podejrzewać PHP i/lub któryś z modułów apache'a. Zacząłem
od wykomentowania uruchamianych modułów php - restart httpd/smb i
ponowna próba. Ciągle ten sam efekt.

Nadszedł czas na moduły apache'a. Po krótkim teście winnym okazał się
mod_throttle, którego kiedyś zainstalowałem (coś chciałem sprawdzić), a
którego widocznie nie skonfigurowałem poprawnie.

Więc, teraz wszystko działa :) Mogę spokojnie zabrać się za pisanie
tego, co mam do zrobienia.

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.