o kernelach...

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 21 Mar 2003, 23:21:33 CET

On Fri, 21 Mar 2003, Grzegorz Siehień wrote:
> w sesjach....  program magazynowo-handlowy (we flagshipie) spore
> wkorzystanie pamięci, cachowanie baz danych (dbf), przeglądanie... te
> sprawy, zużycie procka stosunkowo małe (z wyjątkiem momentu indeskowania
> zbiorów - ten piłuje proca niemiłosiernie) serwery pod to dosyć
> wypasione (AthlonXP/PIII, 1GB RAM lub więcej)

Na jednoprocesorowym to wszystko jedno czy będzie 2.4 czy 2.2 - jeżeli nie
chcesz korzystać z jakichś ficzerów netfiltra z 2.4 albo innych rzeczy
tylko tam dostępnych.
Na smp zaczyna się różnica poważna w wydajności na korzyść 2.4 , więc
tutaj za darmo można skorzystać trochę.

Ja generalnie stosuje:
SMP - 2.4
UP - 2.2, chyba, że router o mniejszym obciążeniu, gdzie mogę sobie
pozwolić na iptablesy, wtedy 2.4 (metodą doświadczalną odkryłem, że 2.4 w
zamian za ficzery netfiltra daje w zamian mniejszą wydajność na routerze.
Coś za coś)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...