2 monitory

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 22 Mar 2003, 01:37:42 CET

22 marca 2003 (01:26:34) bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl napisal:
bkmulp> Mam komputer z 2 kartami graficznymi (na PCI i ISA), i monitory do nich.
bkmulp> Gdy komputer startuje, pracuje tylko karta ISA. Czy da się zrobić aby
bkmulp> pracowała ta na PCI? Myślę o konsoli.
Wydaje mi, ze sie nie da :(. Przynajmniej tak czytalem (chip), a i
chyba probowalem. Ja mam agp + pci i dziala swietnie. Nie potrafilbym
juz z 1 monitorem pracowac (chyba, ze by mial ze 28 cali :))).

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org