Czy poldek sprawdza autentyczność pakietów ściaganych dla PLD podczas instalacji ?

Sob, 22 Mar 2003, 16:29:09 CET

On pią 21. marzec 2003 19:49, Tomasz Kłoczko wrote:

> Myślę raczje o czyms innym .. problem raczje jest w tym że klucz
> dystrybucyjny powinien byc w keyringu.
> Keyring powinien być wczęniej wygenerowany (w raz hasłem do niego) i
> dopiero piwero do niego powinien być zaimportowany klucz i podpidsany
> hasłem keyringa.
> W sumie w instalce mżnaby zrobić gotowy keyring z pustym hasłem i po
> dociągnięciu klucza zaimportowaniu co trzeba i dalej ciągnąć instalację.

Nie rozumiem powyzszego. Sądze że byłoby milo gdyby instalacja PLD zawierała
a) rpm 4.1 z kluczem PLD do autentykacji ściągnnych pakietów b) keyring gpg z
tym samym kluczem dystrybucji (umieszczony np domyślnym keyringu root'a),
który byłby używany w starszym rpmie gdy jest zainstalowane gpg.

Nie widze (albo nie rozumiem ;) ) powodów używania 'pustych haseł' i
'dociągnia klucza'.

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go