Czy poldek sprawdza autentyczność pakietów ściaganych dla PLD podczas instalacji ?

Sob, 22 Mar 2003, 17:57:54 CET

On Sat, 22 Mar 2003, Mateusz Korniak wrote:

> Nie rozumiem powyzszego. Sądze że byłoby milo gdyby instalacja PLD zawierała
> a) rpm 4.1 z kluczem PLD do autentykacji ściągnnych pakietów b) keyring gpg z
> tym samym kluczem dystrybucji (umieszczony np domyślnym keyringu root'a),
> który byłby używany w starszym rpmie gdy jest zainstalowane gpg.
>
> Nie widze (albo nie rozumiem ;) ) powodów używania 'pustych haseł' i
> 'dociągnia klucza'.

Keyring ma swoje hasło.

Ktoś może mieć instalke hakniętą, a procedura ściagniecia klucza
w ascii i zaimportowanai go włącznie w ypisaniem FP klucza po takim
imporcie będzie wystarczajacym elementem weryfikującym całość.

kloczek