Czy poldek sprawdza autentyczność pakietów ściaganych dla PLD podczas instalacji ?

Sob, 22 Mar 2003, 18:22:53 CET

On sob 22. marzec 2003 17:57, Tomasz Kłoczko wrote:

> Keyring ma swoje hasło.

OK. Założyłem że klucze publiczne nie są trzymane pod hasłem.

> Ktoś może mieć instalke hakniętą, a procedura ściagniecia klucza
> w ascii i zaimportowanai go włącznie w ypisaniem FP klucza po takim
> imporcie będzie wystarczajacym elementem weryfikującym całość.

Chyba nie będzie. Jak ktoś ma instalke haknieta to już do niczego ona mu się
nie przyda. Zweryfikować ją może jedynie zewnętrznym niehaknietym gpg, mając
autentyczny klucz PLD.

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go