mplayer - problemy z full screen i skalowaniem obrazu

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 23 Mar 2003, 01:23:23 CET

On Sun, 23 Mar 2003 01:20:08 +0100
Szymon 'Trasher' K <szymon w trashlandia.dyndns.org> wrote:

> Mam taki problem z mplayerem. Gdy przechodze na full screena
> obraz filmu wciaz pozostaje takiej wielkosci, jak oryginalne wymiary
> filmu. Podobnie przy rozciąganiu filmu zwieksza sie okno, a obraz
> pozostaje jak byl. Dzieje sie tak zarowno na wlasnorecznie
> skompilowanym, jak i na nestowym mplayer-0.90rc4-1. Czy to
> kwestia wlaczenia jakiejs opcji, czy mam cos skopane?

mplayer -vo help i spróbuj coś innego niż x11, najlepiej sdl o ile nie
masz XFree86-4.3.0, albo xv -vm albo najlepiej poczytać dokumentacje co
będzie najlepsze dla Twojej karty graficznej.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]