mplayer - problemy z full screen i skalowaniem obrazu

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 23 Mar 2003, 01:24:38 CET

Szymon 'Trasher' K wrote:
> Mam taki problem z mplayerem. Gdy przechodze na full screena
> obraz filmu wciaz pozostaje takiej wielkosci, jak oryginalne wymiary
> filmu. Podobnie przy rozciąganiu filmu zwieksza sie okno, a obraz
> pozostaje jak byl. Dzieje sie tak zarowno na wlasnorecznie
> skompilowanym, jak i na nestowym mplayer-0.90rc4-1. Czy to
> kwestia wlaczenia jakiejs opcji, czy mam cos skopane?

A czy to przypadkiem nie potrzebuje, żeby X11 supportowało XVideo?
Np. ja tak mam tak jak opisałeś na driverze nv, a na driverze nvidia
wszystko działa jak trzeba.

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/