TleenX - w PLD

Grzegorz Siehien admin w cairo.one.pl
Nie, 23 Mar 2003, 23:41:12 CET

>Czy ktos uruchomil tlena  !!!

naturalnie... zródelka nie sprawiaja problemów...

zawsze jednak mozesz spróbowac poleciec paczuszek na których uczylem sie
budowac rpmy ( http://uber.homelinux.net/tleen.html )

ps. nie gwarantuje, ze dzialaja - wystawilem je na www dla znajomych, by
potestowali, posmiali sie  i uzupelnili spece (zanim wyjde z tym do ludu)
ps2. jak juz wspomialem  - to moje prywatne partactwo - piewsze zabawy z
tworzeniem rpmów - uprasza sie o wyrozumialosc
ps3. wykrzyknik i pytajnik sa róznymi znakami interpunkcyjnymi (owszem,
jeden i drugi ma kropeczke, ale zauwaz, ze jeden ma wygieta kreseczke, a
drugi nie)

spróbuj wasc i najwyzej zbluzgaj - co mi tam ;)
pozdo,
dfenz