DHCPd - problemy z odpaleniem

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 24 Mar 2003, 00:08:29 CET

On Fri, 21 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> A jaki to ma niby wpływ ?

No teraz juz zaden. Ale w pierwszej wersji dhcpd kiedy to wprowadzili to
musialo byc na poczatku pliku i dojsciie do tego zajelo mi troche czasu.
Nie wiedzialem ze to zmienili.

> Jakoś nie widzę różnicy w tym czy da się to na poczatku czy na końcu
> Przed chwilą sprawdziłem to i nawet jak wziąć to na logikę to żadna z
> opcji konfiguracyjnych nie jest zależna od kolejnosci tylko od położenia w
> hierarhii całego drzewjka opcji.
>
> Tak czy inaczej nadal wątek jest o niczym bo nadal nie wiadomo nic
> _kompletnie_ o jakie błędy/objawy tu chodzi.

Chcialem pomoc ;P

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl