Mplayer: problem z make

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pon, 24 Mar 2003, 13:34:59 CET

Artur Frysiak wrote:

>Którym konfigu ? /etc/mplayer/mplayer.conf czy ~/etc/mplayer/config (ew
>~/.mplayer/config) ?
>Zauważyłem że /etc/mplayer/mplayer.conf bierze pierwszeństwo nad tymi w
>katalogu domowym (przynajmniej jeśli chodzi o fullscreen).
>
>Pozdrawiam
>--
>wiget

W katalogu użytkownika mam wyłączoną, a w /etc/mplayer/ nie mam wogule
domyślnej wartości ustawionej.
Jak popatrze w ustawieniach mplayera z pod jego menu to też ma
zaznaczone że ma startować w oknie. Wydaje mi się że coś nie tak przy
kompilacji poszło. Jak będe miał chwilke to spróbuje inaczej skompilować.

Rennis