Ra + 2.4.20

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 25 Mar 2003, 12:12:25 CET

Dnia Tuesday 25 of March 2003 11:45, Wojciech \ napisał:
> On Tue, 25 Mar 2003, Jarosław Kamper wrote:
> [...]
>
> A mozesz mi powiedziec jaka tu jest Moja wina ????

Jaki -r mam podać builderowi aby zbudował mi src.rpm z 2.4.19-2.8 np? ;P
Prosiłem Cię kilka razy o tagowanie/branchowanie przynajmniej stabilnych
wersji - to co teraz jest, eliminuje podstawowe zalety cvs...

> Ja z 2.4.19 mialem same problemy ....
> Dlatego jak tylko sie dalo przenioslem sie na na 2.4.20 ...

Czyli każdy sobie kernel robi? Czy z 2.4.20 NIKT nie ma problemów?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/