Ra + 2.4.20

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 25 Mar 2003, 13:04:59 CET

On Tue, 25 Mar 2003, Jarosław Kamper wrote:

[....]

> Jaki -r mam podać builderowi aby zbudował mi src.rpm z 2.4.19-2.8 np? ;P
> Prosiłem Cię kilka razy o tagowanie/branchowanie przynajmniej stabilnych
> wersji - to co teraz jest, eliminuje podstawowe zalety cvs...

??
raczej nie, wszystkie stabilne 2.4.20 sa otagowane ...
Inna sprawa czy jeszcze sa w repo zrodla ..
ale na to to juz nie mam wplywu ...

Chodzi mi o tagowanie :))
Mialem same problemy z tagowaniem 2.4.19 ..

> Czyli każdy sobie kernel robi? Czy z 2.4.20 NIKT nie ma problemów?

Z tagami nie ..
A i z dzialaaniem tez mi sie nikt nie skarzyl ...

POzdrawiam.
				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}