nest

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Czw, 27 Mar 2003, 16:46:40 CET

On czw 27. marca 2003 15:48, Marcin Winkler wrote:

> to cos jest w cvsie w katalogu /admin/

OK. mini-iso.lst? Tam jest wpisany bash a na ftp.nest.pld.org.pl/test/athlon
nie man basha. Jest tylko bash-completion. Mam go rekompilować? Pod Ra?

> Odpalales ten skrypt ktory wyslalem ?
Tak.

> Sciagnoles wczesniej pakiety i
Nie, bo nie wiedziałem jakie. Ale testowałem na bardzo ograniczonym zestawie
(właściwie sam kernel). No i zanim zaczął instalować dowiedziałem się że nie
mam pliku Name.

> zrobiles indexy czy pozamieniaes na http://ftp... ?
Zrobiłem indeksy.

> Zrobiles rpm --initd --root=... ?