nest

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Czw, 27 Mar 2003, 15:48:05 CET

On Thu, 27 Mar 2003 14:36:12 +0100
Tomasz Grobelny <grotk w poczta.onet.pl> wrote:

> To do czego jest --install-dist?

Teoretycznie do instalacji , do tego trzeba by okreslic kakiety, ale nie
okreslisz ich chyba poprzez -i tylko z pliku . Mi to nie dzialalo

> A jest jakiś taki minimalny zestaw pakietów?

to cos jest w cvsie w katalogu /admin/

> Nie musi :-(. Przy próbie zainstalowania czegokolwiek dostaję:
> błąd: cannot open Name index using db3 - Nie ma takiego pliku ani
> katalogu (2) Przetwarzanie zależności...
> błąd: cannot open Providename index using db3 - Nie ma takiego pliku ani
>
> katalogu (2)
> błąd: cannot open Basenames index using db3 - Nie ma takiego pliku ani
> katalogu (2)
> błąd: kernel-2.4.20-1: nie znaleziono wymaganego /bin/sh
>
> I co z tym zrobić? Plików rzeczywiście nie ma w /chroot//var/lib/rpm/
> ale jak je utworzyć?

Odpalales ten skrypt ktory wyslalem ? Sciagnoles wczesniej pakiety i
zrobiles indexy czy pozamieniaes na http://ftp... ?
Zrobiles rpm --initd --root=... ?

--
"Nieobecni nie mają racji"