Drukarka, sprawa automagiczna?

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 29 Mar 2003, 17:21:48 CET

Witam.

Czy ktoś mi moze wyjaśnić taką sprawę, bo cały ranek nad tym siedze no i
wysiedziałem ;).

Chodzi o to że drukarka mi nie dziłała. Mam jajko 2.4.19 (jack).
Drukarka to Cannon BJC-250. Działa pod linuksem bez problemu.
Więc jest ona ustawiona pod cups poprawnie. Załadowane są moduły.

$modules.conf
alias parport_lowlevel parport_pc
options parport_pc io=0x378, irq=7

$lsmod
autoparport_pc             24968   1  (autoclean)
lp                      6912   0  (autoclean)
parport                22016   1  (autoclean) [parport_pc lp]

No i oczywiście nie działała. Po wielu różnych manewrach (rekompilacja
jakja 2.4.19, reinstalacja jajak po kompilacjia itp.), z czego każdy był
nie skuteczny zrobiłem coś takiego. Po uruchomieniu systemu (w tedy nie
zajęte były moduły) wykonałem rmmod lp potem partport i parport_pc i z
ciekawości chciałem coś wydrukować. Co ciekawe zadziałąło i od tamtej
pory chodzi bez problemu (po restartcie stacji też).

Podsumowując. Po wywaleniu modułów i załadowaniu ich automatycznie przez
jajko jak były potrzebne wszystko zaczeło chodzić ładnie. Co ciekawe
drukarka dostała niezłego kopa chodź jak wcześniej drukowałem na takim
samym ustawieniu to szło jej sporo wolniej.

Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z czymś takim?

Rennis