Prośba o sprawdzenie pakietu.

Sob, 3 Maj 2003, 15:20:28 CEST

On Saturday 03 of May 2003 14:54, Marek Fetliński wrote:
> :[Wed, Apr 30, 2003 at 12:13:49AM +0200]:[Paweł Gołaszewski]:
> :
>
>  A jak się teraz nazywa spec?

Wchodzimy na stronke
http://cvs.pld.org.pl/SPECS/
i szukamy słówka np 'flash'
Sprawdzamy kandydatów co pisze w ich opisach i powinniśmy mieć.
Ja obstawiam
 macromedia-flash.spec

>  P.S. Za każdym razem jak mam potrzebę upgrejdnąć flasha to spec ma inną
>  nazwę. Jest szansa, że obecna zostanie na wieki? ;)

BTW. Autor skasowania speca powinine dać znać gdzie należy szukać jego
następcy. Nic nie ma w commit logu ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright