monitorowanie temperatury w pomiesczeniu

Andrzej @Wid awid w poczta.onet.pl
Czw, 29 Maj 2003, 13:14:46 CEST

Hello Tomek,

Thursday, May 29, 2003, 1:12:48 PM, you wrote:

TO> Nie wiem. Ale w ostatniej(?) Elektronice Praktycznej był bardzo podobny
TO> projekt.

Dzięki będę szukał, (choć chyba zdecyduje się na sprowadzenie
TempTrax'a) również ze względu na ciekawe oprogramowanie.

Best regards,
 '@Wid'                            mailto:awid w poczta.onet.pl