jaki router

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 8 Maj 2003, 10:12:23 CEST

Dnia 2003.05.08 10:04, Adam Jurkiewicz napisał(a):
> Może zmień komputer na jakiś starszy 486/586,
> gdzie nie ma wentylatorka na procku, wywal hdd i daj FreeSco

Zostaje jeszcze wentylatoer w zasilaczu, a taki routerek sprzetowy jest:

1) bezgłośny
2) wielkości małego switcha (zresztą, sam posiada czasem kilka portów,
więc dodatkowy switch nie zawsze jest konieczny)
3) Cena routerka niewiele przekracza cenę switcha (w przypadku tych dla
DSL, neostrada) bo te dla