smbfs + plliterki c.d.

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Nie, 4 Maj 2003, 01:05:22 CEST

Osóbka znana jako Radoslaw Zielinski, wystukała:
> Adam Gapiński <Adam.Gapinski w artikon.one.pl> [04-05-2003 00:32]:

> [...]
>
> Nie wiem, jak to się ma do Twojego problemu, ale: powinno być "user",

W sumie nijak (man mount):
Szczegóły opisuje fstab(5).  Tylko użytkownik, który zamontował  system
       plików  może  ponownie  go  odmontować.   Jeżeli  zachodzi potrzeba, by
       odmontowywać mógł każdy, w odpowiednim  wierszu  fstab  należy  zamiast
       user  wpisać  users.

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl