smbfs + plliterki c.d.

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Nie, 4 Maj 2003, 00:32:14 CEST

Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:

> Tak wygląda linijka z fstab:
>
> //192.168.1.2/bla /mnt/new smbfs
> noauto,users,rw,username=adas,password=adas,iocharset=iso8859-2,codepage=cp
>852 0 0

Wywaliłem noauto,users,rw i jest OK!
teraz mam tak i jestem szczęśliwym posiadaczem pl-literek:

//192.168.1.2/bla /mnt/new smbfs
username=adas,password=adas,iocharset=iso8859-2,codepage=cp852,gid=1000,
dmask=770,fmask=770     0 0

To jakby ktoś kiedyś szukał ;)

No i teraz wiem tyle: "auto" może być, ale nie mountuje autoamagicznie, a
obecność "noauto" psuje pl-literki

Pytanie:
Da się automagicznie mountować to przy starcie systemu?
No i czemu "noauto" psuje kodowanie?

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl