Problem z HTB

Piotr Kupisiewicz deli w rzepaknet.us
Nie, 4 Maj 2003, 00:45:54 CEST

Dnia sob 3. maja 2003 23:41, Krzysiek Taraszka napisał:
> [root w cyborg /root]# tc qdisc del root dev eth0
> RTNETLINK answers: No such file or directory
To będzie Ci wywalać zawsze gdy nie masz żadnego root handle'a. Ja używam po
prostu do czyszczenia ew. istniejącego wcześniej:
$PRG_TC qdisc del dev $DEV root 2> /dev/null
> [root w cyborg /root]# tc qdisc add dev eth0 root handle 1:0 htb
> RTNETLINK answers: Invalid argument
A czy twoje tc obsługuje, aby na pewno w wersji, która masz w kernelu ?
Pokaż dmesg'a.

--
[ Piotr 'Deletek' Kupisiewicz ]
[ GG: 816686 IRC: #rzepaknet Tel: 693361007 ]