postfix, pine i SMTP connection went away

pszemaz pszemaz w box43.pl
Czw, 8 Maj 2003, 00:18:25 CEST

>Co się nabijasz ;)
>A postfix chodzi w ogóle (skonfigurowałeś podstawowe parametry ?) ? Co masz
>/var/log/maillog przy próbie wysłania maila ?

posprawdzalem logi.. rzeczywiscie byly jakies bledy, niemniej jednach chyba
je poprawilem..
poczta juz wychodzi mi z serwerka na zewnatrz, wysyla/odbiera sie wewnatrz,
czyli chodzi miedzy userami serwera..
ale wrocilem do punktu wyjscia (ten sam problem mialem z Sendmailem) nie
moge nic wyslac do siebie na konto z zewnatrz..
oto komunikat jaki mam jak wysylam sobie maila:

"mail for mojadomena.org loops back to myself"

poradzicie cos?

pozdro.
pszemaz