Prosba o nakierowanie.....

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 4 Maj 2003, 04:06:16 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 3 May 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:
> [..]

> Prośba do Ciebie i do innych którzy maja podobne prolemy żeby jawnie
> mówićo tym o jakei łaty chodzi po to zeby mozńa było spróbować rozszerzyć
> dystrybucyjny kernel o wspieranie kolejnych dotąd nei wspieranych
> urządzeń.
>
> kloczek
Kiedy te patche są trochę kłopotliwe i wiem, że Cięciwa się nad nimi już
biedził - v4l2 z bytesex.org - kłopot jest taki, że do jaja 2.4.19
wszystko było o.k., a w 2.4.20 dołączyli #include <linux/time.h>, które
gryzie się z time.h (redefinicje) z glibca włączanym przez wiele źródeł
aplikacji.
Najgorsze jest to, że wszystko wskazuje, że w 2.4.21 te nagłówki już
będą na stałe w kernelu bez łatania.
Może to i dobrze, bo zmusi developerów aplikacji do uwzględnienia tego.
W 2.5.x są już stery, których potrzebuję, więc może za parę miesięcy
sytuacja wróci do normy.

Gdyby ktoś nad tym chciał znowu popracować i już teraz, to ja do
kompilacji używam takiego haka w videodev2.h:

 > #include <linux/time.h> /* need struct timeval */
 > #ifdef __KERNEL__
 > #include <linux/time.h> /* need struct timeval */
 > #endif

cytat z video4linux-list w redhat.com, choć wystarcza dodać komentarz do
problematycznej linii.
Ale łatanie łat to chyba temat na oddzielny wątek.
Pozdrawiam
Wiesiek Kierbedź