bridge

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 8 Maj 2003, 09:49:09 CEST

On Thu, 8 May 2003, Zbyniu Krzystolik wrote:

> Mniej wiecej Wed, May 07, 2003 at 08:35:52PM +0200, zainteresowany Andrzej Szombierski rzekl:

> a nie możesz tego sprawdziź empirycznie? (tcpdumpem np)
> albo ustawić sztywno MACADDR w ifcfg-br - działa tak?

tzn ja wiem który on wybierał, tylko ja chciałem żeby wybierał ten drugi :)
a na sztywno się nie da, pisze chyba operation not permitted czy coś
takiego, w każdym razie brX nie obsługują ręcznej zmiany MACa

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :