freeswan

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Czw, 8 Maj 2003, 17:14:17 CEST

Dnia Thu, 8 May 2003 16:21:59 +0200 (CEST)
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> napisał:

> No proszę takie proste! Ja prawie kernel zbudowałem z nową łatą. :(
> W którym README jest to opisane?

Nie pamietam a dokumentacji jest za duzo zeby sprawdzic ...

> BTW. Jak to takie proste to może by kernel-ipsec do 2.2.25 zrobić?

Zdaje sie ze jest tam dodany, z tym ze nie wiem w jakies wersji.
Chyba nie ma sensu robic osobnej paczki kernel-ipsec bo w
wersji dystrybucyjnej modul _musi_ byc budowany razem z kernelem

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik