Pytanie IPchains

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 9 Maj 2003, 16:35:16 CEST

Dnia pią 9. maj 2003 16:15, Home1 napisał:
> Za pomocą portfwd zrobiłem przekierowanie portów  z zewnatrz  na lokalną
> maszynke w sieci LAN na port 3389..teraz chciałbym uniemozliwić innym niz
> okreslony adres ip dostanie sie na ten port, co powinienem dopisać do
Ze świata -> twoje_IP:jakis port
ipchains -A INPUT -s ! zly_IP -d twoje_IP/32 -p tcp nr_portu -j ACCEPT
tak z pamięci, sprawdź w man jak jest z tym !, co oznacza inne niż ...
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej