Mozilla, gecko, java i chat

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 10 Maj 2003, 01:09:19 CEST

Dnia pią 9. maj 2003 21:57, Artur Flinta napisał:
[...]
> Działa z java sun i prawdopodobnie blackdown, reszta się nie bawiłem.
> Problem jest z polskimi literami, znaczy jest problem z ich
> wprowadzaniem, ale to moze ja mam tylko taki problem, a może to wina
> starszej javy.
Mi na javie Sun-a jakoś nie chce poprawnie działać czateria. Przy każdym
przerysowaniu okna restartuje aplet i chce logować od nowa (bez sensu).
Onet działa poprawnie, reszty nie sprawdzałem. A polskich liter nie umiem
wogóle pwrowadzać.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498