Mozilla, gecko, java i chat

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Sob, 10 Maj 2003, 10:39:49 CEST

Mniej wiecej Sat, May 10, 2003 at 01:09:19AM +0200, zainteresowany Łukasz Maśko rzekl:
> Dnia pią 9. maj 2003 21:57, Artur Flinta napisał:
> [...]
> Mi na javie Sun-a jakoś nie chce poprawnie działać czateria. Przy każdym
> przerysowaniu okna restartuje aplet i chce logować od nowa (bez sensu).
> Onet działa poprawnie, reszty nie sprawdzałem. A polskich liter nie umiem
> wogóle pwrowadzać.

Nie sprawdzałem tego juz od jakiegoś czasu, ale wydaje mi się, że działały
mi na interii, onecie i wp - wszedzie z pliterkami

java-sun-jre-1.4.1_01-1
mozilla-plugin-java-sun-1.4.1_01-1
java-sun-1.4.1_01-1
java-sun-demos-1.4.1_01-1