Mozilla, gecko, java i chat

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 10 Maj 2003, 12:01:20 CEST

Dnia sob 10. maj 2003 10:39, Zbyniu Krzystolik napisał:
[...]
> Nie sprawdzałem tego juz od jakiegoś czasu, ale wydaje mi się, że
> działały mi na interii, onecie i wp - wszedzie z pliterkami
Powiem tak. Wyświetlać - wyświetla na pewno. Nie umiem tylko wprowadzać.
"Standardowe" z Alt-em na pewno nie działa. A co do czaterii (interia) to
owszem, działa, ale przy przerysowaniu okna ponownie muszę się logować, co
jest bez sensu.

Mam ten sam zestaw.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498