Menu WindowMaker

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pon, 12 Maj 2003, 20:54:17 CEST

Tomek Grzejszczyk wrote:

>     Dzięki. Ja to wiem :-). Chodzi mi o to żebym nie musiał mieć hasła
> root'a abym na swoim desktopie mógł zmienić menu. Chodzi mi o taki
> mechanizm, który działa w katalogu domowym albo którymś z podkatalogów.
> Z tego co widzę to w tej chwili jest tak, że użytkownik ma zupełnie inny
> sposób konfigurowania tego samego i to w dodatku gorszy. A ten dostępny
> dla root'a nie jest nigdzie opisany (i nie wiadomo jak dodać skróty
> klawiszowe).
>
> Tomek

Obawiam się, że pozostaje tylko WMakerConf i opcja Importuj, co
oczywiście uniemożliwia dynamiczne dołączanie później instalowanych
programów.
Prawdę mówiąc próbowałem kilkakrotnie dołączyć dynamiczne menu z innego
niż default katalogu (czyli w drugą stronę) i rzeźbiąc w samych plikach
konfiguracyjnych użytkownika mi się nie udało.
Można też oczywiście dołożyć własne menu, ale wtedy ma się duplikaty :(.