Pytanie o EVER

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 9 Maj 2003, 19:06:56 CEST

Dnia pią 9. maj 2003 12:40, Dariusz PAWLAK napisał:
[...]
> To jest zakres napiec jaki jest pokazywany na oprogramowaniu ever-a.
> progowe napiecie wylaczenia jest ustawione na 200V.
Mam co prawda innego UPS-a, ale kiedyś jak mi pokazywał jakieś dziwnie
niskie wartości to sobie miernikiem zmierzyłem w sieci. UPS nie kłamał. Po
prostu w mieście Warszawie napięcie rzędu 210V to norma (przy nominalnym
230). Teraz mam niby 220V, czyli bardzo przyzwoicie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498