2.4.20 + ReiserFS = kaszana

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 12 Maj 2003, 23:41:18 CEST

Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Czyli ktory ???

2.4.20-5 i686 z venco.

> mozna prosic o garsc szczegolow ?

Mam XF 4.3.0 i zachciało mi się DRI, więc 2.4.18 zamieniłem na 2.4.20-5
z RaPlus (Venco). Jak już pare osób tu pisało, XF 4.3.0 + sterowniki
do Radeona + KDM czasem powoduje zwisy. Tak też się stało.
Po reboocie odpaliło się "transaction replay" dla ReiserFS.
Jak się później okazało, pokaszaniło to ostanio modyfikowane pliki.
Co gorsza jest to powtarzalne (za pierwszym razem poległa mi tylko
konfiguracja Mozilli, więc myślałem że to jej wina, bo to alfa (1.4a)).

> podobne objawy byly na 2.4.20-6pl{4,5} z wlaczonym preemptivem i starszymi
> ale zgodnymi z Documentation/Changes reiserfsprogs...

Ok, a jaka jest w takim razie sensowna i stabiln alternatywa dla
ReiserFS? XFS? Ext3?