2.4.20 + ReiserFS = kaszana

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 12 Maj 2003, 23:14:55 CEST

On Mon, 12 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Witam,
> 2.4.20 (z RaPlus) w połączeniu z logiem transakcji ReiserFS daje bardzo

Czyli ktory ???

> ciekawy efekt. Robiąc "transakction replay" losowo zmienia sektory
> ostanio modyfikowanych plików. I tak do pref.js z Mozilli trafił mi
> spory fragment fonts.scale, do pliku HTML nad którym pracowałem jakieś
> śmieci itd. Nawet nie będę pisał, co bym urwał odpowiedzialnym za to
> osobom, gdybym teraz je spotkał.

mozna prosic o garsc szczegolow ?
podobne objawy byly na 2.4.20-6pl{4,5} z wlaczonym preemptivem i starszymi
ale zgodnymi z Documentation/Changes reiserfsprogs...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}