[NTG] smsy z crona na ideę

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Wto, 13 Maj 2003, 00:34:55 CEST

Witaj pld-users-pl!

  Wiem, ze NTG, ale wole zapytac swoich zanim pójdę z pytaniem w
  świat:
  Jakim programem/bramką można wysylac (bez żadnych tokenów itp.) smsy
  na ideę. Dotychczas robilem to za pomocą smssend, najpierw przez
  bramkę 1rstwap.com, ale przestalo dziala automatycznie (mimo, ze mam
  uaktualnione pliki *.sms), a ze strony da sie wysylac. Uzywalem tez
  sms.ac , ale skonczyl mi sie probny miesiac. Polecicie coś?

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (