2.4.20 + ReiserFS = kaszana

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 13 Maj 2003, 09:52:35 CEST

Dnia Tue, 13 May 2003 00:09:41 +0200
Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> naszkrobał:

> XFS. Półtora roku na ciężko zajeżdżanym systemie (squid) z niedoborem
> ramu i kilkoma hardresetami (ach te sprzątaczki) i nic :) Wszystko
> chodzi jak trzeba, kein problem :)

No u mnie na i586 też śmiga XFS (ach ta gorąca sekretarka! ;]) od pół
roku. Wcześniejszy reiserfs wykazywał problemy (coś z chmod'ami) miałem
sporo permission dendied - to powiedziałem im że jesli tak będzie
wyskakiwać, to resartujcie póki przestanie wyskakiwać, z xfs kein
problem :]

--
.----[ a d m i n at w o m b b dot e d u dot p l ]----.
| Przemysław Stanisław Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |