2.4.20 + ReiserFS = kaszana

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 13 Maj 2003, 10:11:25 CEST

Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Dnia Tue, 13 May 2003 00:09:41 +0200
> Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> naszkrobał:

> No u mnie na i586 też śmiga XFS (ach ta gorąca sekretarka! ;]) od pół
> roku. Wcześniejszy reiserfs wykazywał problemy (coś z chmod'ami) miałem
> sporo permission dendied - to powiedziałem im że jesli tak będzie
> wyskakiwać, to resartujcie póki przestanie wyskakiwać, z xfs kein
> problem :]

A ja od bardzo dawna używam reiserfs i jedyne co mogę powiedzieć to
bardzo polecam przejście z 3.5 na 3.6 - może tu był problem?
Z 3.5 i jądrem 2.4 jakoś tak dziwnie system pracował (odczuwalne były
spowolniania pracy...) - po przejściu na 3.6 (kłopotliwym bo potrzebne
jest miejsce na dysku jest OK)

ps. żeby mieć porównanie i nie zamykać się na świat ;-) chętnie
potestuję XFS tym bardziej, że od jakiegoś czasu korzystam z jądra 2.5,
a tam XFS jest już mocno rozwijany!